مخزن آب ایستاده 2000 لیتری
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن پلی اتیلن افقی 2000 لیتری در دو نوع تک لایه (بی رنگ) و سه لایه و افقی (خوابیده) تولید می شود. در مخزن سه لایه به دلیل وجود لایه تیره امکان نفوذ نور خورشید به مخزن آب وجود ندارد و در نتیجه شرایط برای رشد جلبک فراهم نمی شود. مخازنی که دارای چنین خصوصیاتی هستند به مخازن آب آشامیدنی معروف هستند.

مخزن آب پلی اتیلن سه لایه پلاستیکی 2000 لیتری به همراه مخازن 1000 و 1500 لیتری از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد. با توجه به اینکه هر واحد مسکونی در کلانشهری مانند تهران نیاز به ذخیره 250 لیتر آب در شبانه روز دارد، بنابراین این مخزن 2000 لیتری آب می تواند انتخابی ایده آل برای ساختمانی با 8 واحد مسکونی باشد.

مخازن ورودی و خروجی 

این مخازن به صورت پیش فرض فاقد اتصالات ورودی و خروجی (اتصالات) می باشند لذا مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل به نصب این اتصالات در هنگام سفارش به کارشناسان فروش شرکت اطلاع دهند. برای نصب این یراق آلات هزینه ای دریافت نمی شود و فقط مشتریان گران قیمت برای خرید یراق آلات هزینه می کنند.

لازم به ذکر است که در بازار ایران مخزن پلی اتیلن و مخزن پلاستیکی یکی هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین مخزن پلی اتیلن تک لایه 2000 لیتری و مخزن پلی اتیلن سه لایه 2000 لیتری از نظر ضخامت تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها وجود لایه تیره در مخازن سه لایه است. با مخازن و تانکرهای پلی اتیلن تک جداره می توان سایه خط مایعات یا مواد داخل مخزن را از بیرون مشاهده کرد.

برای تولید مخازن پلی اتیلن در شرکت پلاستونیک از پلی اتیلن استفاده می شود که کاملا جدید و استاندارد می باشد به همین دلیل برای نگهداری آب آشامیدنی و سایر مواد غذایی مناسب هستند البته اگر محل مخزن به گونه ای باشد که سبک باشد. بنابراین مخازن تک لایه توصیه نمی شود مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

نحوه تهیه مخزن پلی اتیلن افقی 2000 لیتری:

تهران و البرز: همان روز ارسال ثبت سفارش و تحویل درب منزل مشتری (زمان دقیق قبل از ارسال با شما توافق خواهد شد)

سایر شهرها: ارسال از طریق دفاتر تحویل

کلمات کلیدی: مخزن آب 2000 لیتری منبع آب 2000 لیتری مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری مخزن پلاستیکی 2000 لیتری مخزن پلاستیکی 2000 لیتری فروش مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری منبع پلاستیکی 2000 لیتری فروش مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری اتیلن در تهران ، ساخت مخزن آب





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: